AdWords Kampánykezelés

Több információt szeretne? Beszéljük át AdWords kampánystratégiáját!
Kérjen személyes konzultációt! Győződjön meg Ön is a AdWords szakértelmünkről kockázatmentesen!

konverziót és bevételt fog eredményezni a Google keresőből.


Ne halogassa tovább ezt a fontos döntést, biztosak vagyunk benne, hogy az Ön ideje drága, ezért még ma bízza ránk az AdWords fiókja kezelését jól képzett, a Google által rendszeresen minősített szakembereinkre.


Hogy lelkes, sokrétű tudással és jó üzleti érzékkel rendelkező AdWords szakértő csapatunk vegye kezelésbe kampányait, hogy Ön az igazán fontos dolgokra tudjon koncentrálni.

Mi nemcsak ismerjük az Ön problémáit*,

Kampánystratégia hiánya

Az AdWords kampányok elemzésekor gyakran szembesülünk átláthatatlan szerkezettel, ami egyértelműen jelöli a stratégiai felépítés hiányát. Ön rendelkezik kampánytervvel?

Hibás kampánystartégia

Nagyon jól körülhatárolt funkcionalitással bíró kampánytípusok vannak az AdWords rendszerben. A legtöbb üzleti célt tudjuk támogatni AdWords hirdetésekkel. Vannak felesleges kampányai?

Hibás licitstratégia

Az AdWords fiókok elemzése során gyakran találkozunk koncepció nélküli, a szakember számára logikátlan licitajánlatokkal. Ön milyen figyelmet fordít a licitajánlataira?

Rossz kampányszerkezet

Egy AdWords fiók esetében a kampányszerkezet döntő fontosságú. Egy jól felépített fiókot gyorsan átlát egy jártas szem és kezelni is sokkal könnyebb. Az Adwords kampányai jól strukturáltak?

Túl általános célzás

A kulcsszavas célzású keresőhirdetések esetében létfontosságú, hogy csak az adott landoló oldalra releváns kulcsszavakra hirdessünk, kizárva az arra irreleváns kifejezéseket.

Alacsony minőségi mutatók

Az AdWords rendszer a hirdetési költséget a minőségi mutató, a maximum licitajánlat és a használt hirdetésbővítmények alapján határozza meg. Milyen magasak az Ön minőségi mutatói?

Rossz költséghatékonyság

Mennyire gondozza a keresési lekérdezések lista alapján az AdWords kampányainak a kulcsszókészletét? Rendszeresen vesz fel irreleváns kizáró kulcsszavakat?

Hibás mérések

A mérések hibátlan beállítása még a tapasztalt szakemberek számára is okozhat nehézségeket speciális esetekben. Ön rendelkezik jól beállított, szakember által ellenőrzött mérésekkel?

Konverziókövetés hiánya

Az AdWords rendszer egyik legnagyobb előnye a többi médiával szemben a pontos mérhetőség. Konverziókövetés nélkül olyan mintha vakon párbajozna a konkurenciával szemben!

Konverzióoptimalizálás hiánya

Ha túl általános a célzás és nem jól szegmentált az AdWords kampánystruktúra, akkor lehetetlen kellő alapossággal licitálni. Ön rendszeresen végez konverzióoptimalizálást a kampányaiban?

Drága konverziók

Ha nem végez rendszeresen kulcsszó bővítést és szegmentálást, valamint nem konverzióoptimalizálás a kampányaiban rendszeresen, akkor Ön biztosan pénzt veszít az optimalizálás hiánya miatt!

Veszteséges kampányok

AdWords kampányok kezelésekor figyelembe veszi a bevételi adatokat? Méri őket? Gondoljon bele, hogy elad 100 db terméket 100 Ft-ért vagy 10 db terméket 10.000 Ft-ért. Nem mindegy!

Szakmai hiányosságok

Amint rápillant az AdWords hirdetéskezelő felületére egyből láthatja, hogy felületes tudással ezt a rendszert nem lehet hatékonyan kezelni. Van-e heti 4-8 órája megtanulni azt? (folyamatos tanulás)

Technikai hiányosságok

Az AdWords hirdetéskezelő rendszerek hatékony kezelése és a mérések megfelelő beállítása komoly technikai felkészültséget és nyitottságot igényel. Még a gyakorlott szem számára sem egyszerű mindig.

Alacsony időráfordítás

A mi munkatársaink munkaidejük jelentős részét (15-25%) töltik folyamatos tanulással és az AdWords új funkciói utáni információgyűjtéssel. Őszintén van Önnek erre energiája?

Minket keres, ha magára ismert...

Szeretné tudni, hogy éppen mennyi pénzt veszít?

Az általunk végzett több száz AdWords kampányaudit alapján a kényelmetlen igazság az, hogy minden bizonnyal éppen komoly összegeket éget el a keresési és a display hálózaton.


Nem akarjuk győzködni arról, hogy mennyire utálna évekig pénzt veszíteni csak azért…


…mert most megspórolt magának egy kis munkaidőt azzal, hogy nem kért kampányaudittal egybekötött konzultációt!


Nem véletlenül olyan népszerű ez az egyedülálló lehetőség!


Miért minket válasszon?

6-adwords-szakerto

Szakértői Státusz

A fentiekben felsorolt online marketing részterületeknek sok éves tapasztalattal rendelkező gyakorlott szakértői vagyunk, ezért mindig őszinte, egyértelmű és szakértői partnerkommunikációt folytatunk!

5-adwords-szakerto-ugyfelek-vasarlok

Stratégiai Szemléletmód

Nem elcsépelt szakmai frázisokban, hanem testreszabott komplex online marketing stratégiában, kampánytervben gondolkozunk. Beszélgessünk el egy kötetlen személyes konzultáció keretében!

9-adwords-szakerto-adwords-api

Egyedi Fejlesztések

Egyedi fejlesztések széles tárházát nyújtjuk ügyfeleinknek: AdWords Scriptek, AdWords API-ok, Google Tag Manager egyedi mérőkód implementációk (űrlap mérések, CRM/Hírlevélküldő bekötés)!

Mikor válasszon minket?

Ha szeretné, hogy tapasztalt Adwords szakértők kezeljék az Adwords fiókját.


Ha hivatalos Google Partner minősítésű Adwords Ügynökséget keres.


Ha pillanatnyi raktárkészlet alapú kereső- vagy display hirdetéseket szeretne.


Ha használni szeretné az AdWords API alapú optimalizálási eszközeinket.


5-adwords-szakerto-ugyfelek-vasarlok

Segítünk a leendő vásárlói, ügyfelei elérésében

Egy tökéletes honlap vagy webáruház önmagában semmit sem ér, nagyon kevés a sikerhez. El kell vele tudnia érnie a célközönségét a különböző internetes felületeken, csatornákon.

Az Ön számára fontos célközönséget a különböző napszakokban, különböző eszközökön tudja elérni aktív információra keresés, email olvasás, népszerű médiák böngészése vagy éppen közösségi média használata közben.


Minősített Google Partner ügynökség vagyunk

Google Partners programban résztvevő keresőmarketing ügynökség vagyunk, ez azzal az előnnyel szolgál az Ön számára, hogy munkatársaink garantáltan naprakész és rendszerezett tudással rendelkeznek.

Google Partner ügynökségen keresztül lehetősége van aktuális Béta programokba bekerülni, így olyan termékeket tesztelni, amihez a konkurenciája még nem fér hozzá. Továbbá Google Partner ügynökségként közvetlen támogatást kapunk a Googletől a problémás kérdésekben.

6-adwords-szakerto

7-adwords-szakerto-adwords-fiokkezeles

Az AdWords fiók kezelés a specializációnk

Más fullservice ügynökségekkel ellentétben mi elsősorban az AdWords és a Facebook kampánykezelésre specializálódtunk, és nem kívánunk Önnek minden igényt kielégítő, teljes körű megvalósítás látszatának az ígéretét tenni.

Ugyanis abban hiszünk, hogy mindenki azzal foglalkozzon, amihez igazán ért, abban legyen kiváló, tehát a weboldal fejlesztés az a fejlesztő feladata, az AdWords kampánykezelés pedig a miénk.


Webáruházaknak terméklista alapú hirdetések

Webáruházában rengeteg, dinamikusan változó termék található? Csak a készleten lévő vagy éppen a leárazott termékekre szeretne hirdetni? Szeretne árat, darabszámot, szállítási információkat feltüntetni a hirdetési szövegeiben?

A termékszintű dinamikus termékhirdetési kampányok segítségével lehetősége van automatikusan, a webhely tartalma alapján az adott oldalra landoltató, egyedi címsorral ellátott hirdetéseket megjeleníteni a Googleben a pontosan a termékre aktívan kereső felhasználóknak.

8-adwords-szakerto-dinamikus-remarketing

9-adwords-szakerto-adwords-api

AdWors Script és AdWords API fejlesztéseink

Raktárkészletet tükröző terméklista alapú keresőhirdetések és a termékkampányok készítése és automatikus frissítése. Terméklista rugalmas átalakítása és feltöltése. Egyedi mérés implementációk Google Tag Managerben.

Ezzel szeretnénk tartós előnyt biztosítani az ügyfeleinknek a konkurenciájukkal szemben, mert a saját iparági tapasztalatunkból már tudjuk, hogy mekkora előny tud lenni a folyamatos innováció a területeden.

Online hirdetési megoldásaink

Ügyfeleink véleménye

Hogyan dolgozunk?

Online kampánykezelés munkadíjaink

KEZDŐ HIRDETŐ300 000 Ft HAVI REKLÁMKÖLTÉSIGNettó 40.000Ft/hó


Min. 100 000 Ft havi reklámköltés


Emailes/Telefonos Ügyfélszolgálat


Magyar Kampányok


Google AdWords


Facebook


Instagram


LinkedIn


YouTube


Remarketing


Dinamikus Remarketing


Dinamikus Termékhirdetés


30.000Ft-os AdWords Kupon


Ingyenes Audit


Ingyenes Konzultáció


Határozatlan Idejű Szerződés

Ajánlatot kérek!

NAGYKÖLTŐ HIRDETŐ1 000 000 Ft HAVI REKLÁMKÖLTÉSIGNettó 100.000Ft/hó


Dedikált Kampánykezelő


Magyar Kampányok


Google AdWords


Facebook


Instagram


LinkedIn


YouTube


Remarketing


Dinamikus Remarketing


Dinamikus Termékhirdetés


Egyedi AdWords Scriptek


Ingyenes Audit


Ingyenes Konzultáció


Határozatlan Idejű Szerződés

Ajánlatot kérek!

KIEMELT HIRDETŐ1 000 001 Ft HAVI REKLÁMKÖLTÉSTŐLKöltés 10%-tól


Senior Tanácsadó


Magyar/Nemzetközi Kampányok


Google AdWords


Facebook


Instagram


LinkedIn


YouTube


Remarketing


Dinamikus Remarketing


Dinamikus Termékhirdetés


Egyedi AdWords Scriptek


Egyedi AdWords API-k


Ingyenes Audit


Személyes Konzultáció


Határozatlan Idejű Szerződés

Ajánlatot kérek!

Csatlakozzon Ön is elégedett ügyfeleink köréhez!

AdWords cikkajánló

További kérdése van? Kérjen ajánlatot és kap egy ingyenes konzultációt!
1 munkanapon belül keressük és kötetlen konzultáción válaszolunk a felmerülő kérdéseire.